Vi har opdaget du bruger
Internet Explorer

Design og funktionalitet på siden vil være svækket grundet dette.
Hent en mere kompatibel browser nedenfor for at undgå dette

Hent din nye browser

Om VestergaardGO

Danmarks største udvalg og mest fleksible løsninger

Siden de første bilhuse med Vestergaard-logoet på facaden så dagens lys for snart 40 år siden, har troværdighed, passion, kundeorientering og købmandskab været vores eksistensgrundlag. Med stolthed og omsorg gør vi os umage for at finde den bedste løsning med afsæt i dine behov. Vi lever af vores troværdighed og gode ry, og derfor garanterer vi en ordentlig rådgivning og behandling – hver gang.

Men forbrugernes behov ændrer sig, og kunderne efterspørger i dag større frihed, fleksibilitet og digitale løsninger, der passer ind i et moderne liv; at have adgang til bil, når du har brug for det, og fleksibilitet til at have netop den bil, der matcher dit behov.

Derfor er vi ekstremt stolte af at kunne introducere vores nye 100% digitale platform til korttidsleasing – VestergaardGO – som vi godt tør love er:

  • Danmarks mest moderne og digitale løsning
  • Platformen med det største udvalg
  • Let og gennemskuelig at gå til

Hos Autohuset Vestergaard og VestergaardGO lever vi af stærke relationer til vores kunder. Vi er fra 1983, hvor Hans Vestergaard og Leif Pagh overtog firmaet. Hans Vestergaard havde store visioner, og købte otte år senere Leif Pagh ud af butikken. I dag er vi Danmarks andenstørste leverandør og servicepartner af transportløsninger, og vi er fuldstændig uafhængige.

»Hele virksomheden er bygget op fra grunden, og det har formet vores værdisæt, som vi arbejder med hinanden og vores kunder omkring. At vi er uafhængige betyder, at vores rådgivning til dig som kunde er mere fri; vi taler om alle bilmærker, og hvad der er det rigtige for dig, og ikke hvad vi maksimalt kan tilbyde,« siger Jesper Wang, adm. direktør hos Autohuset Vestergaard.

Et stærkt værdisæt
»Mennesker handler med mennesker« har altid været en hjørnesten i Autohuset Vestergaards værdisæt, men når vi nu lancerer en digital platform til korttidsleasing, betyder det, at kontakten mellem mennesker sværere at få øje på, men den er der stadig.

Bag den digitale løsning er det rigtige mennesker med en dyb passion for biler, der hver eneste dag arbejder i den digitale kulisse for at sikre kunderne den helt særlige Vestergaard-oplevelse, der betyder, at vores kunder kommer igen, og igen og igen…
Når vi nu vælger at blive digitale, handler det om, at du kan blive betjent på den måde, du ønsker at blive betjent på; derfor præsenterer vi VestergaardGO til de kunder, der hellere vil handle på nettet end i butikken.

Med 12 forskellige bilmærker i huset har Autohuset Vestergaard altid en finger på pulsen i branchen, og vores medarbejdere kan derfor yde den rådgivning, der sikrer, at du får den rette bil til den bedste pris.

»Vores store udvalg af bilmærker gør, at vi altid har de forskellige strømninger i bilbranchen inde på livet og kan følge udviklingen på tæt hold. Vi favner bredt, og derfor er VestergaardGO ikke bundet op på en enkelt producent eller importør, som alene fodrer systemet med priser; vi kan gå ud og tilbyde modeller fra mange udbydere og give den billigste pris på det tidspunkt,« siger Jesper Wang.

Vores rådgivning tager udgangspunkt i vores store udvalg, vi kommer ikke til at foreslå en Ford Focus, fordi vi kun har Ford Focus, men kan hjælpe dig med at finde den helt rette bil, der matcher dit behov.

»Ved at være i kontakt med så mange producenter, kan vi lave en stor del af forhandlingen for kunden, så vi kun tilbyder de bedste vilkår i markedet.«

Passion
Hos Autohuset Vestergaard elsker vi biler, og vores passion betyder, at du skal kunne mærke, at vi går den ekstra meter.

Derfor har vi skabt VestergaardGO, så det føles som selv at have bil, men med friheden til at vælge ny bil, når et nyt behov opstår, og til at aflevere bilen tilbage, når behovet ikke længere er der. Det er friheden til at vælge og fleksibilitet til at dække sit behov, mens det er der.

»Vores passion, troværdighed, købmandskab og kundeorientering tror vi på samlet set gør forskellen, og uanset hvor meget vi kan hjælpe vores kunder på nettet, så er det mennesket, der gør forskellen. Det betyder i praksis, at der er meget lidt frem og tilbage på skrift, før du får et opkald fra en af vores medarbejdere,« siger Jesper Wang.

Købmandsskab
Vi arbejder tæt sammen med vores kunder, og derfor er vi også parat til at sige det, som det er: Korttidsleasing er dyrere end privatleasing på den lange bane. Med VestergaardGO er alt til gengæld inkluderet i prisen, så det eneste, du skal tænke på, er brændstof. Vi har taget alle de gode vilkår fra privatleasing som service og vedligehold af bilen, men også inkluderet grønne afgifter og forsikring i prisen, så du med 100% sikkerhed ved, hvad det koster dig hver måned; dét, du ser, er, det du får.

»Vi driver en sund forretning, og derfor er købmandskabet centralt for vores værdisæt; at vi er rentable, mens vi er til at få øje på for kunderne,« siger Jesper Wang og slutter:

»Hans Vestergaard har skabt en forretning ud fra et princip om købmandsskab. Vores kunder bliver tænkt med ind i vores forretning; det skal være en god handel for dem, såvel for os.«